FANDOM

Testament - Jeden z nielicznych Gearów z własną wolą. Adoptowany syn Kliffa, urodzony w czasie wojny. Kiedy dorósł, postanowił pomóc w walce z Justice, jednak był za słaby, aby cokolwiek zdziałać. Postwar Administration Bureau zaproponowało mu więc możliwość przemiany w Geara. Zgodził się, myśląc, ze zdoła zachować wolna wolę, ale Justice zrobiła mu pranie mózgu zaraz po przemianie, zmieniając w zaciekłego wroga ludzkości. Wiele lat po tym, jak Justice została uwięziona, próbował ją uwolnić, jednak jego plany zniweczył Sol, który zamknął ją ponownie. Jednak rok później Testament natknął się na Dizzy, której został opiekunem i przyjacielem, broniąc jej i mając nadzieję, że któregoś dnia pójdzie ona w ślady matki i poprowadzi Geary do następnej "Krucjaty". Jednak jego plany ponownie zniweczył Sol, pokonując zarówno jego, jak i Dizzy, która trafiła pod opiekę członków Jellfish Pirates. Od tamtej pory Testament pragnie odnaleźć Dizzy i nie zawaha się zabić każdego, kto wejdzie mu w drogę. Ma kruka zdolnego zmieniać się w demoniczną kobietę o imieniu Sukubus. Jego imię nawiązuje do zespołu o takiej samej nazwie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki