FANDOM

Milla Rage - Rosjanka, była członkini Gildii Zabójców. Posiadła moc zwana Angra. Podobną do tej, którą ma Zato-1, tyle że ta moc jest zaklęta w jej włosach. Wiele jej ataków nawiązuje nazwami do zespołu Iron Maiden. Nienawidzi Zato-1 i Eddiego za zdradę Gildii Zabójców i pragnie zakończyć ich marne żywoty. Wspaniałe połączenie piękna oraz śmiertelnych umiejętności walki.

InformacjeEdytuj

  • Wzrost: 169cm
  • Waga: 48 kg
  • Narodowość: Rosjanka 
  • Data urodzenia: sierota, brak danych
  • Grupa krwi: B
  • Kolor oczu: niebieski
  • Kolor włosów: blond

Historia
Edytuj

Urodzona w Rosjii Millia straciła swoich rodziców w młodym wieku. Została adoptowana przez Gildię Zabójców, gdzie praktykowała styl "Sześciu Zakazanych Magii" (Six Forbidden Magicks). Używając szóstej z nich "Angra", Milla zdobyła kontrolę nad stworzeniem podobnym do tego, które otrzymał Zato, pasożytem, który żyje w jej włosach (Zato praktykował piątą z nich "Shokusei Kagejin", co w późniejszej konsekwencji spowodowało jego śmierć, po czym kontrolę nad nim przejął Eddie). Nie wiadomo, czy Millia przeszła podobny rytuał, jednak jedno z jej zakończeń właśnie na to wskazuje. Kiedy Zato-1 przejął kontrolę nad gildią, Millia zdradziła i zamknęła go w między wymiarowym portalu. Opuściła po tym gildię, mając dosyć służenia Gildii jako zabójczyni.

Guilty Gear: The Missing LinkEdytuj

Millia dowiedziała się o ucieczce Zato-1 z portalu, więc postanowiła wykorzystać turniej, aby go namierzyć i raz na zawsze zakończyć jego żywot.

Guilty Gear X: By Your SideEdytuj

Wciąż poszukując Zato-1, Millia dowiaduje się o istnieniu kolejnego Command Gear'a. Chce znów wykorzystać ten fakt w celu odnalezienia Zato-1. Po pewnym czasie, udaje się jej tego dokonać i zabija Zato-1, wtedy nad jego ciałem przejmuje kontrolę Eddie.

Guilty Gear XX: The Midnight Carnival:Edytuj

Po rzekomej "śmierci" Dizzy , Millia wiedzie spokojny tryb życia, dopóki nie dowiaduje się o tym, że ktoś widział Zato-1. Wyrusza, aby sprawdzić tę plotkę i dowiaduje się, że to Eddie przyjął kontrolę nad jego ciałem.

  • W pierwszym zakończeniu nie udaje się jej go zgładzić, gdyż Eddie odlatuje widząc swoją przegraną.
  • W drugim zakończeniu pojawia się przed Millią Slayer i nie pozwala jej własnoręcznie zgładzić Eddie'go, tłumaczy jej to tym, że pasożyt w ciele nieżyjącego Zato sam zginie, a ona powinna walczyć jak najmniej, żeby jej pasożyt nie przejął nad nią kontroli i nie skończyła w ten sam sposób.
  • W ostatnim zakończeniu Millia zabija Eddie'go, ścina swoje włosy, zostawia je na grobie Zato i wyjawia swoje uczucia w chwili refleksji. Zostawia przeszłość zabójczyni za sobą.

Ciekawostki:Edytuj

  • Postać Millii zawiera w sobie bardzo dużo nawiązań do muzyki metalowej: Millia Rage została nazwana podobnie do amerykańskiego power metal'owego zespołu, Meliah Rage. Jej ataki (Iron Savior, Emerald Rain, Silent Force, Winger, i Iron Maiden) również zostały nazwane po zespołach. Atak Bad Moon otrzymał swoją nazwę po piosence zespołu Creedence Clearwater Revival, "Bad Moon Rising" lub jednego z albumów Sonic Youth pod tymże tytułem. Millia przechodzi też przez rytuał szóstej zakazanej magi, "Angra", aby otrzymać kontrolę nad swoim

Więcej z Fandomu

Losowa wiki